Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023

  Γλώσσα 2. Με το σεις και με το σας

γ. Πέμπτη 21  Σεπτεμβρίου 2023

 Αγαπημένα μου παιδιά πατήστε τα κίτρινα γράμματα να δείτε και να ακούστε το ποίημα Πρωινό άστρο. του σπουδαίου και υπέροχου ποιητή μας Γιάννη Ρίτσου

Πατήστε τα χρωματιστά  γράμματα 

Η αυριανή μας ανάγνωση είναι στη σελίδα 25:

Αντιγραφή-καλλιγραφία έχουμε
τους δύο κίτρινους βαμμένους στίχους του ποιήματος  στη σελίδα 25:
...Κοιμήσου κοριτσάκι.
Είναι μακρύς ο δρόμος.

Στο ευρετήριο γράφουμε τις λέξεις στο γράμμα Κ κ: 

και
καλάμι
καλημέρα
καλησπέρα
καληνύχτα
καράβι


Στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας στη σελίδα 13 κάνουμε την άσκηση 5 και 6 .

Στο πράσινο τετράδιο γράφουμε  αφού πρώτα γράψουμε την ημερομηνία: 

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

ο λύκος -οι λύκοι

ο πελάτης-οι πελάτες

ο ήρωας- οι ήρωες

ο καφές-οι καφέδες


 

Στο τετράδιο μαθηματικών γράφουμε το μισό του 90:

90

45                   45


Μαθηματικά

Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα.

Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε με τον άβακα.


Εργαστήρια Δεξιοτήτων

1. Ευ ζην

υποενότητα: Ψυχική και συναισθηματική υγεία-πρόσληψη

Το τραγούδι της χαράς 

Ευαγγελίας Μανούσου

γ. Σφύριξε και ζωγράφισε χαρούμενα μπορείς…

Έχω χαρά, όταν μου χαμογελάς όταν μου λές, πόσο πολύ μ 'αγαπάς Αν σε ζητήσω, αν δε σε δώ νιώθω μια λύπη, δεν είσαι εδώ Μη μου θυμώνεις, θυμώνω κι εγώ μη μου φωνάζεις, τι να σου πώ ! Μη με ξεχάσεις, φοβάμαι γιατί είμαι μια αθώα, μικρούλα ψυχή.. Είσαι για μένανε τόσα πολλά κράτα το χέρι μου δως μου φτερά Μια ζωγραφιά, να 'τανε ο κόσμος παιδιά ζώγραφιστη, να 'ταν παντού η χαρά Να μην μας κέρδιζε η λύπη ξανά να 'ταν ο πόνος μια φάρσα κακιά Μη με μαθαίνεις, να έχω θυμό να μεγαλώνω, σε λάθος καιρό Την μοναξιά τη φοβάμαι γιατί είμαι μια αθώα μικρούλα ψυχή Για την αγάπη εγώ θα μιλώ είμαι η ελπίδα στον κόσμο αυτό.. Για την αγάπη εγώ θα μιλώ είμαι η ελπίδα στον κόσμο αυτό..

Μουσική: Χάρης Λουφόπουλος Στίχοι: Χάρης Λουφόπουλος Παραγωγή/ενορχήστρωση: Χάρης Λουφόπουλος Video editing: Αλέξανδρος Καρκάλας Φωνές: Ιωάννα Αναγνωστοπούλου Αναστασία Τασιούδη Μαρία Βούλγαρη Ζωή Γράντζα Δήμητρα Ζανοπούλου Χάρης Λουφόπουλος © Copyright - Haris Loufopoulos


Τα παιδιά χωρίζονται σε 3 διαφορετικές ομάδες: 1η Του χορού, της κίνησης 2η Της ζωγραφικής 3η  της δραματοποίησης .

Βάζουμε το τραγούδι των συναισθημάτων.

Οι 3 ομάδες των παιδιών θα εκφραστούν με διαφορετικούς τρόπους ακούγοντας το  μουσικό κομμάτι.

Η 1η ομάδα του χορού και της κίνησης θα χορεύει ακούγοντας τη μουσική, η 2η ομάδα της ζωγραφικής, θα ζωγραφίζει, η 3η ομάδα θα δραματοποιεί το τραγούδι.

Οι ομάδες αλλάζουν κυκλικά δηλαδή η ομάδα του χορού γίνεται ομάδα ζωγραφικής, κτλ.

Στόχος είναι όλα τα παιδιά να περάσουν από όλες τις ομάδες κυκλικά, να ζωγραφίσουν, να χορέψουν, να δραματοποιήσουν.

Πρέπει να επισημανθεί ότι στην αρχή όλη η τάξη ακούει και βλέπει το βίντεο του τραγουδιού για πρώτη φορά και στη συνέχεια το ακούν και για δεύτερη φορά και χωρίζονται σε ομάδες.

Αφού όλα τα παιδιά εκφραστούν και με τους 4 διαφορετικούς τρόπους έκφρασης, συζητούν στην τάξη πώς ένιωσαν κάθε φορά. Αν άλλαζε κάτι στο συναίσθημά τους, ποιους τρόπους έκφρασης προτιμούν κτλ.


Για αύριοι  θα έχουμε ορθογραφία :



Κάνουμε επανάληψη τα 24 γράμματα: Β β









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Ψηφιακά εργαλεία: 1. Εννοιολογική χαρτογράφηση Πατήστε πάνω στο άνωθεν σύνδεσμο και φτιάξε έναν πίνακα εννοιολογικής χαρτογράφησης.