Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023

  Γλώσσα 5. Πάμε για ψώνια;

δ. Δευτέρα  16 Οκτωβρίου 2023

Αγαπημένα μου παιδιά, να ακούσουμε το τραγούδι για τις ημέρες της εβδομάδας;


Η  ανάγνωση για αύριο είναι  το ποίημα στο βιβλίο  της Γλώσσας στη σελίδα 48 .

Αντιγραφή-καλλιγραφία έχουμε:

Οι μέρες της εβδομάδας:  Κυριακή, Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο.

 Στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας στη σελίδα 28 και στη σελίδα 29 κάνουμε τις ασκήσεις 5 και 6.

Στο ευρετήριο γράφουμε :
Α α:
αυλή,
αυλός,
αυτοκόλλητο, 
αυτοκράτορας
Ε ε:
ευγενικός,
ευλογία,
Ευρώπη,
ευτυχία,
ευχαριστώ,
ευχή,

Στο πράσινο τετράδιο γράφουμε  αφού πρώτα γράψουμε την ημερομηνία: 

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023
Ενεργητική φωνή
Ενεστώτας (τώρα)
εγώ λύνω
εσύ λύνεις
αυτός λύνει
εμείς λύνουμε
εσείς λύνετε
αυτοί λύνουν

Στο  τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε την προπαίδεια του 3: 

16/10/2023


Μαθηματικά


Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το
 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το 
τάγκραμ.

Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.

Θα κάνουμε το πρώτο επαναληπτικό 1-8 στο τετράδιο εργασιών των  Μαθηματικών , το μισό:

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

1. Ευ ζην

υποενότητα: Ψυχική και συναισθηματική υγεία-πρόσληψη

β. Δε μαλώνω, δε μαλώνω αγκαλιά μεγάλη απλώνω

Παπαδημητρίου Αρτεμίς

4η δραστηριότητα 

Τα μαγικά καπέλα εν δράση

 Επεξεργαζόμαστε  με τη ρουτίνα του έντεχνου συλλογισμού Βλέπω- Σκέφτομαι- Αναρωτιέμαι τον πίνακα του MattMahurin με τίτλο «Bullying»

Το έργο τεμαχίζεται σε τρεις επιμέρους λεπτομέρειες με τρόπο που επιτρέπει την απομόνωση  των  τριών  βασικών  ρόλων,  του θύτη,  του  θύματος  και  των  παρατηρητών και προφέρεται για δραματοποίηση.  Στη συνέχεια εμβαθύνουμε περισσότερο στο θύμα με τη μεθοδολογία των 6 καπέλων της σκέψης του Edward de Bono.

ΜΠΛΕ ΚΑΠΕΛΟ:

Ορισμός της κατάστασης ή του προβλήματος.

Τι θέλουμε να πετύχουμε;

ΑΣΠΡΟ ΚΑΠΕΛΟ:

Τι συμβαίνει σε αυτό το παιδί; Με ποιες λέξεις θα μπορούσες να το περιγράψεις;

  ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:

Τι νιώθεις όταν βλέπεις ένα παιδί έτσι; Μπορείς να περιγράψεις πως αισθάνεται;

ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:

   Τι λέξεις μπορούμε να βρούμε για να βοηθήσουμε αυτό το παιδί; Με ποιο τρόπο μπορούμε να το βοηθήσουμε; 

ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΕΛΟ:

Με βάση τις λέξεις που είπανε τα παιδιά  στο προηγούμενο καπέλο σκεφτείτε αν μπορείτε να πραγματοποιήσετε όλες τις ιδέες σας; Ποιες δυσκολίες έχετε; Μήπως κάποια από τις ιδέες σας δεν είναι χρήσιμες σε αυτό το παιδί;

ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:

Είναι βέβαιο ότι μπορείτε να τα καταφέρετε.

Μπορείτε να σκεφτείτε καινούριες ιδέες.

Προσπαθήστε να βρείτε λύσεις που μπορείτε να τις πραγματοποιήσετε.

Για αύριο   έχουμε ορθογραφία :

Την κλίση του Ενεστώτα του ρήματος λύνω και την προπαίδεια του 3.

Κάνουμε επανάληψη τα 24 γράμματα: Π π










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Ψηφιακά εργαλεία: 1. Εννοιολογική χαρτογράφηση Πατήστε πάνω στο άνωθεν σύνδεσμο και φτιάξε έναν πίνακα εννοιολογικής χαρτογράφησης.