Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

   Γλώσσα 16. Νιώθω

α. Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024



Η ανάγνωση για αύριο είναι  στη σελίδα 76 στο βιβλίο  της Γλώσσας. 

Αντιγραφή-καλλιγραφία έχουμε στη σελίδα 77 του βιβλίου της Γλώσσας:



Τέλος  κάνουμε την άσκηση στη σελίδα 74  στο βιβλίο της Γλώσσας και την άσκηση 1 του τετραδίου εργασιών της Γλώσσας στη σελίδα 27.

Στο ευρετήριο γράφουμε:
          
  Π π: εγώ πραγματοποιώ,
το προσκέφαλο,
Χ χ: εγώ χαίρομαι,
                       

Στο πράσινο τετράδιο γράφουμε  αφού πρώτα γράψουμε την ημερομηνία: 

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024

Στο  τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε τις προσθέσεις: 

17/1/2024


Μαθηματικά

Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.

Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.

Μαθαίνω την ώρα:


Θα κάνουμε το  μάθημα 27 στο τετράδιο εργασιών  των Μαθηματικών:




Μελέτη Περιβάλλοντος 

Τα φυτά

Είδη φυτών


Εργαστήριο Δεξιοτήτων

2. Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

υποενότητα: Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

Φροντίζω κι ενεργώ στον κήπο του σχολείου

1.Δημιουργούμε το Συμβόλαιο της Ομάδας/τους

 κανόνες


Ο/η εκπαιδευτικός συζητά με τα παιδιά για τον κήπο του σχολείου. Συζητώντας αποφασίζουν από κοινού να φτιάξουν ένα κήπο στην τάξη. Ο/η εκπαιδευτικός προτείνει στα παιδιά να δημιουργήσουν το συμβόλαιο της τάξης , τους κανόνες. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται το κατάλληλο κλίμα ασφάλειας, αποδοχής και σεβασμού. Συμφωνούμε με τα παιδιά ότι για την έναρξη και λήξη του νέου μαθήματος θα βάζουμε μία συγκεκριμένη μουσική που αρέσει στα παιδιά.



Θεσπίζονται οι κανόνες συμπεριφοράς διατυπώνοντας τις λέξεις «τι είναι καλύτερο να κάνουμε... ». Ο/η εκπαιδευτικός συζητά με τους μαθητές  πως θα ήθελαν να λέγεται το νέο τους εργαστήριο, κατά τη διάρκεια του οποίου θα συζητούν για θέματα που αφορούν τη δράση τους για τον κήπο.

Ο/η εκπαιδευτικός ζητά από τα παιδιά με τον ήχο της μουσικής να κινηθούν ελεύθερα στον χώρο. Στο σταμάτημα της μουσικής κάθε παιδί θα πρέπει να διαλέξει ένα φίλο. Ακολούθως ως ζευγάρια πλέον κινούνται ελεύθερα στον χώρο με τον ήχο της μουσικής και με τη διακοπή της μουσικής διαλέγουν ένα ζευγάρι ακόμα για φίλους.

Τα παιδιά κάθονται στα τραπεζάκια ως ομάδα. Αποφασίζουν να φτιάξουν το όνομα της ομάδας και το σύμβολό/ κονκάρδα τους, το οποίο και θα φορούν κάθε φορά στο εργαστήριο.

Προτείνει στα παιδιά, με τη βοήθεια του/της εκπαιδευτικού, να καταγράψουν όλες τις λέξεις «κλειδιά», τις οποίες μόνοι τους διατύπωσαν. και να φτιαχτεί το συννεφόλεξο, με τη βοήθεια του ψηφιακού διαδικτυακού εργαλείου δημιουργίας συννεφόλεξου (https://wordart.com/create, ή http://www.edwordle.net/ ) Με το συννεφόλεξο που θα δημιουργηθεί θα στολίσουμε την τάξη μας ή θα μπορούσε να είναι και το σύμβολο/κονκάρδα του μαθήματος.

Όταν τα παιδιά καταλήξουν και αφού το πλαστικοποιήσουμε, το φορούμε κατά την έναρξη του μαθήματος. Κατά τη λήξη το αποθηκεύουμε σε κουτί που έχουμε ορίσει. Ο/Η εκπαιδευτικός για να οριοθετήσει τη λήξη του εργαστηρίου βάζει την επιλεγμένη μουσική από τα παιδιά και τους ζητά να χαλαρώσουν και να κλείσουν τα μάτια τους για να απολαύσουν τη μουσική. 

Για αύριο  έχουμε ορθογραφία : 

Την προπαίδεια του 6 και τους στίχους

Δεν έχεις που να ζεσταθείς

δανείσου την καρδιά μου.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Καλωσόρισμα   με   χορό !