Γλώσσα 16. Νιώθω
δ. Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024
Τέλος κάνουμε τις ασκήσεις στο βιβλίο της Γλώσσας στη σελίδες 83 και 84 και τις ασκήσεις 6,7 του τετραδίου εργασιών της Γλώσσας στη σελίδα 30. Στη σελίδα 31 συμπληρώνω τι έμαθα.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε τις αφαιρέσεις:
22/1/2024
Μαθηματικά
Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.
Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.
Μαθαίνω την ώρα:
Θα κάνουμε το επαναληπτικό μάθημα στο βιβλίο των Μαθηματικών:
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
2. Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
υποενότητα: Εθελοντισμός διαμεσολάβηση
Φροντίζω κι ενεργώ στον κήπο του σχολείου
Βασισμένο στο εργαστήριο δεξιοτήτων της εκπαιδευτικού Αναστοπούλου Γεωργίας
προσαρμογή εμπλουτισμός Δρακάκης Ιωάννης
2. Υιοθετώ τον κήπο του σχολείου
Ο/η εκπαιδευτικός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει.
Οι μαθητές επισκέπτονται τον κήπο του σχολείου και γυρνώντας στις ομάδες τους συζητούν τι θέλουν να αλλάξουν. Ζωγραφίζουν τον κήπο του σχολείου όπως είναι και στην άλλη πλευρά του χαρτιού πως θα ήθελαν να είναι. Όποια ομάδα θέλει ζωγραφίζει και ηλεκτρονικά τον κήπο στη διεύθυνση http://flickgame.org . Στο τέλος ο καθένας θα παρουσιάσει την εργασία του στην ολομέλεια.
Βλέπουν και επιλέγουν ποια φυτά θα διαλέξουν για να φυτέψουν. https://www.mistikakipou.gr/epilegoume-fita/
Ο/η εκπαιδευτικός για να οριοθετήσει τη λήξη του εργαστηρίου βάζει την επιλεγμένη μουσική από τα παιδιά και τους ζητά να χαλαρώσουν και να κλείσουν τα μάτια τους για να απολαύσουν τη μουσική. Ζητά από τα παιδιά επίσης να σκεφτούν τι τους άρεσε περισσότερο από το εργαστήριο και με τι διασκέδασαν περισσότερο.
Για αύριο έχουμε ορθογραφία :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου