Γλώσσα 17. Εφημερίδες! Εφημερίδες!
α. Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024
Αντιγραφή-καλλιγραφία έχουμε στη σελίδα 6 του νέου βιβλίου της Γλώσσας:
Η εφημερίδα μας, Ο βυθός της γνώσης, Μαθητικός Λόγος
Στη συνέχεια κάνουμε τις ασκήσεις 1,2,3 του τετραδίου εργασιών της Γλώσσας στη σελίδα 33 και 34.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε τις αφαιρέσεις:
24/1/2024
Μαθηματικά
Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.
Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.
Μαθαίνω την ώρα:
Θα κάνουμε το μάθημα 29 στο βιβλίο των Μαθηματικών:
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
2. Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
υποενότητα: Εθελοντισμός διαμεσολάβηση
Φροντίζω κι ενεργώ στον κήπο του σχολείου
Βασισμένο στο εργαστήριο δεξιοτήτων της εκπαιδευτικού Αναστοπούλου Γεωργίας
προσαρμογή εμπλουτισμός Δρακάκης Ιωάννης
4. Μια μέρα μετά.
Ο κήπος του αύριο
Ο/η εκπαιδευτικός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει.
Ο/η εκπαιδευτικός κάνει τη σύνδεση με το προηγούμενο εργαστήριο.
Τα παιδιά μαζί με τον/την εκπαιδευτικό επαναλαμβάνουν την επίσκεψη στο κήπο για να παρατηρήσουν τα φυτά που φύτεψαν.
Τα παιδιά μαζί με τον/την εκπαιδευτικό επιστρέφουν στην τάξη και στην ολομέλεια παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της επίσκεψής τους.
Ενημερώνει τα παιδιά ότι έχουν φτάσει στο τέλος των εργαστηρίων.
Απευθύνει στα παιδιά το ερώτημα: τι σημαίνει για εσάς «εθελοντισμός». Αναφέρονται σε όλα τα εργαστήρια εθελοντισμού και αναστοχάζονται όλες τις δραστηριότητες και δράσεις τους. Ενδεικτικά ερωτήματα που θα μπορούσε ο/η εκπαιδευτικός να απευθύνει στα παιδιά: «τι θα μπορούσατε να κάνετε διαφορετικά; Τι θα θέλατε να ξανακάνετε; Υπάρχει κάτι που σας δυσκόλεψε αρκετά; Υπάρχει κάτι που σας μπέρδεψε; Υπάρχει κάτι που σας αναστάτωσε;”.
Τέλος ζωγραφίζουν τον κήπο όπως έγινε και δίπλα το συναίσθημά τους.
Για αύριο έχουμε ορθογραφία :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου