Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

  Γλώσσα 20. Ποιος είναι; Τι κάνει;

δ. Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024 

Η  ανάγνωση για αύριο είναι  στη σελίδα 42 στο νέο βιβλίο  της Γλώσσας. 

Αντιγραφή-καλλιγραφία έχουμε στη σελίδα 42 του νέου βιβλίου της Γλώσσας:



Στη συνέχεια  συμπληρώνουμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας τις ασκήσεις 9,  10 και 11 στη σελίδα 55 και 56.

Στο ευρετήριο γράφουμε:
                                                       Θ θ : εγώ θαρρώ,
                            Κ κ : το καλντερίμι,
                            Λ λ : εγώ λικνίζομαι,
                                    
               
Στο πράσινο τετράδιο γράφουμε τέσσερα ρήματα που τελειώνουν σε -ώνω, αφού πρώτα γράψουμε την ημερομηνία:
Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

Στο  τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε τις προσθέσεις: 

19/2/2024

Μαθηματικά

Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.

Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.

Μαθαίνω την ώρα:


Θα κάνουμε το μάθημα 36 στο τετράδιο εργασιών των Μαθηματικών:



Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Σπύρου Βαγή Ευφροσύνη

Προσαρμογή προγράμματος στα εργαστήρια δεξιοτήτων της Β' τάξης:

Δρακάκης Ιωάννης

2. Το δάσος ο πιο καλός μου φίλος, απειλείται .
β' μέρος


α.Καλούνται οι ομάδες να συνεργαστούν      και         να

δημιουργήσουν μια μακέτα του δασικού οικοσυστήματος με υλικά που θα επιλέξουν οι ίδιοι/ίδιες. Όσοι οι μαθητές/τριες τελειώνουν την εργασία τους μπορούν να παρακολουθήσουν ένα τραγούδι: Στο δάσος για παντομίμα   https://video.link/w/Ezehd στο διαδίκτυο.



β. Στη συνέχεια τίθεται το ερώτημα από τον/

την εκπαιδευτικό: «Ποιά από αυτά τα υλικά

 που συλλέξατε προέρχονται από το δάσος και

 ποια δεν προέρχονται;» Δημιουργούνται δύο

 εννοιολογικοί χάρτες  . Μετά

 από διεξοδική συζήτηση καταλήγουμε στο

 συμπέρασμα ότι τα σκουπίδια που αφήνουν οι

 άνθρωποι, μολύνουν το περιβάλλον και επειδή

 ανάβουν και καίγονται εύκολα (εύφλεκτα

 υλικά) μπορεί να πάρει φωτιά το δάσος.


Τα παιδιά ανά δύο στον Υπολογιστή παίζουν ένα παιχνίδι στο Φωτόδενδρο : το οικοσύστημα του δάσους http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11018 


Στο τέλος του εργαστηρίου γίνεται αξιολόγηση 

από τα ίδια τα παιδιά.



Για αύριο  έχουμε ορθογραφία : 

Την προπαίδεια του 7 και τους στίχους :

Ραφτάκι, ραφτάκι

πώς παν` οι δουλειές;






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Ψηφιακά εργαλεία: 1. Εννοιολογική χαρτογράφηση Πατήστε πάνω στο άνωθεν σύνδεσμο και φτιάξε έναν πίνακα εννοιολογικής χαρτογράφησης.