Γλώσσα 20. Ποιος είναι; Τι κάνει;
δ. Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024
Η ανάγνωση για αύριο είναι στη σελίδα 42 στο νέο βιβλίο της Γλώσσας.
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε τις προσθέσεις:
19/2/2024
Μαθηματικά
Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.
Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.
Μαθαίνω την ώρα:
Θα κάνουμε το μάθημα 36 στο τετράδιο εργασιών των Μαθηματικών:
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
1. Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική
Τίτλος : Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωήςα.Καλούνται οι ομάδες να συνεργαστούν και να
δημιουργήσουν μια μακέτα του δασικού οικοσυστήματος με υλικά που θα επιλέξουν οι ίδιοι/ίδιες. Όσοι οι μαθητές/τριες τελειώνουν την εργασία τους μπορούν να παρακολουθήσουν ένα τραγούδι: Στο δάσος για παντομίμα https://video.link/w/Ezehd στο διαδίκτυο.
β. Στη συνέχεια τίθεται το ερώτημα από τον/ την εκπαιδευτικό: «Ποιά από αυτά τα υλικά που συλλέξατε προέρχονται από το δάσος και ποια δεν προέρχονται;» Δημιουργούνται δύο εννοιολογικοί χάρτες . Μετά από διεξοδική συζήτηση καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα σκουπίδια που αφήνουν οι άνθρωποι, μολύνουν το περιβάλλον και επειδή ανάβουν και καίγονται εύκολα (εύφλεκτα υλικά) μπορεί να πάρει φωτιά το δάσος. Τα παιδιά ανά δύο στον Υπολογιστή παίζουν ένα παιχνίδι στο Φωτόδενδρο : το οικοσύστημα του δάσους http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11018 Στο τέλος του εργαστηρίου γίνεται αξιολόγηση από τα ίδια τα παιδιά. |
Για αύριο έχουμε ορθογραφία :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου