Προσαρμογή προγράμματος στα εργαστήρια δεξιοτήτων της Β' τάξης:
Δρακάκης Ιωάννης
3. Το δάσος καίγεται
Ο/Η εκπαιδευτικός προβάλλει τρία βίντεο για να
παρακολουθήσουν οι μαθητές/τριες τα οφέλη του δάσους αλλά και για τους
κινδύνους καταστροφής του.
Μετά την παρακολούθηση των βίντεο, τίθενται
ερωτήσεις από τον/την εκπαιδευτικό: ποιά νομίζετε ότι είναι τα οφέλη του
δάσους; πού οφείλονται οι πυρκαγιές στο δάσος; εκτός από τις ανθρώπινες
δραστηριότητες που αλλού οφείλονται; Τι συμβαίνει όταν το δάσος παίρνει
φωτιά; η καταστροφή ενός δάσους τι συνέπειες έχει για τη ζωή του ίδιου του
δάσους αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου; με ποιούς τρόπους μπορούμε να
βοηθήσουμε; Αφού συζητήσουμε για τις αιτίες που κινδυνεύει το δάσος, ο/η
εκπαιδευτικός παρουσιάζει σε κάθε ομάδα καρτέλες και ζητά να τις ταξινομήσουν
σε τρείς κατηγορίες: α) Ανθρώπινες ενέργειες από λάθος, επειδή δε γνωρίζουμε
ή αδιαφορούμε. β) Ανθρώπινες ενέργειες από πρόθεση γ) Φυσικές αιτίες.
2.Στη
συνέχεια ο/η εκπαιδευτικός ζητά από κάθε παιδί να ζωγραφίσει το πριν και το μετά στο δάσος ως εμπέδωση κι αξιολόγηση.
Για αύριο έχουμε ορθογραφία :
Την προπαίδεια του 7 και τις λέξεις από Ν του ευρετηρίου : τα μαλλιά, τα μάτια, η μοτοσικλέτα, η μπλούζα, το μπουφάν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου