Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

   Γλώσσα 20. Ποιος είναι; Τι κάνει;

ε. Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024 



Η  ανάγνωση για αύριο είναι  στη σελίδα 143 στο  βιβλίο  του Ανθολογίου. 

Αντιγραφή-καλλιγραφία έχουμε στη σελίδα 145 του  βιβλίου του Ανθολογίου:

Στο ευρετήριο γράφουμε:
                            Θ θ : εγώ θερίζω,
                            Ξ ξ : εγώ ξεφαντώνω,
                            
Σκέφτομαι και γράφω: 
Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω
                                    
               
Στο πράσινο τετράδιο γράφουμε τέσσερα ρήματα που τελειώνουν σε -εύω, αφού πρώτα γράψουμε την ημερομηνία:
Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

Στο  τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε τις αφαιρέσεις: 

20/2/2024


Μαθηματικά

Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.

Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.

Μαθαίνω την ώρα:


Θα κάνουμε το μάθημα 37 στο βιβλίο των Μαθηματικών:



Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Σπύρου Βαγή Ευφροσύνη

Προσαρμογή προγράμματος στα εργαστήρια δεξιοτήτων της Β' τάξης:

Δρακάκης Ιωάννης

3. Το δάσος καίγεται

Ο/Η εκπαιδευτικός προβάλλει τρία βίντεο για να παρακολουθήσουν οι μαθητές/τριες τα οφέλη του δάσους αλλά και για τους κινδύνους καταστροφής του.





 Μετά την παρακολούθηση των βίντεο, τίθενται ερωτήσεις από τον/την εκπαιδευτικό: ποιά νομίζετε ότι είναι τα οφέλη του δάσους; πού οφείλονται οι πυρκαγιές στο δάσος; εκτός από τις ανθρώπινες δραστηριότητες που αλλού οφείλονται; Τι συμβαίνει όταν το δάσος παίρνει φωτιά; η καταστροφή ενός δάσους τι συνέπειες έχει για τη ζωή του ίδιου του δάσους αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου; με ποιούς τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε; Αφού συζητήσουμε για τις αιτίες που κινδυνεύει το δάσος, ο/η εκπαιδευτικός παρουσιάζει σε κάθε ομάδα καρτέλες και ζητά να τις ταξινομήσουν σε τρείς κατηγορίες: α) Ανθρώπινες ενέργειες από λάθος, επειδή δε γνωρίζουμε ή αδιαφορούμε. β) Ανθρώπινες ενέργειες από πρόθεση γ) Φυσικές αιτίες.

2.    Στη συνέχεια ο/η εκπαιδευτικός ζητά από κάθε παιδί να ζωγραφίσει το πριν και το μετά στο δάσος ως εμπέδωση κι αξιολόγηση.




Για αύριο  έχουμε ορθογραφία : 

Την προπαίδεια του 7 και τις λέξεις από Ν του ευρετηρίου : τα μαλλιά, τα μάτια, η μοτοσικλέτα, η μπλούζα, το μπουφάν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Ψηφιακά εργαλεία: 1. Εννοιολογική χαρτογράφηση Πατήστε πάνω στο άνωθεν σύνδεσμο και φτιάξε έναν πίνακα εννοιολογικής χαρτογράφησης.