Γλώσσα 22. Πώς γίνεται; Πώς παίζεται ;
δ. Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2024
Η ανάγνωση για αύριο είναι στη σελίδα 85 στο βιβλίο του Ανθολογίου.
Αντιγραφή-καλλιγραφία έχουμε στη σελίδα 85 του βιβλίου του Ανθολογίου:
Στο ευρετήριο γράφουμε:
Σ σ : η σύριγγα,
το σφάλμα,
Τ τ : η τσάπα,
το τέμπλο,
Σκέφτομαι και γράφω:
Το αγαπημένο μου παιχνίδι
Στο πράσινο τετράδιο γράφουμε τις προσωπικές αντωνυμίες, αφού πρώτα γράψουμε την ημερομηνία:
Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024
Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε τις αφαιρέσεις:
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
1. Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική
Τίτλος : Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωήςΣπύρου Βαγή Ευφροσύνη
Προσαρμογή προγράμματος στα εργαστήρια δεξιοτήτων της Β' τάξης:
Δρακάκης Ιωάννης
5. Αναλαμβάνουμε δράση
Στην ολομέλεια ο/η εκπαιδευτικός
θέτει τον προβληματισμό:. «Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για να προστατεύσουμε το δάσος;». Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες και η κάθε ομάδα επιλέγει τον τρόπο της ενημέρωσης. Κάποια ομάδα αποφασίζει να δημιουργήσει αφίσα για να γράψει το δικό της μήνυμα, κάποια άλλη ζωγραφίζει το δάσος πριν και μετά και φωτοτυπεί τις ζωγραφιές και τις δίνει στις άλλες τάξεις του σχολείου να τις χρωματίσουν. Η αφίσα και ο δεκάλογος του καλού επισκέπτη στο δάσος από το προηγούμενο εργαστήριο, φωτοτυπούνται και κολλιούνται από τα παιδιά στα άλση της πόλης και στα περιμετρικά δάση.
Στο τέλος του εργαστηρίου γίνεται αξιολόγηση από τα ίδια τα παιδιά απαντώντας σε ενδεικτικές
ερωτήσεις του/της εκπαιδευτικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου