Γλώσσα - Λογοτεχνία
Το παραμύθι της Σκιάς
της Αγγελικής Σχοινά
γ. Τετάρτη 17 Απριλίου 2024
Αντιγραφή-καλλιγραφία είναι:
Η η : ο ήλιος
Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.
Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.
Μαθαίνω τα χαρτονομίσματα του ευρώ:
Μαθαίνω την ώρα:
Θα κάνουμε το μάθημα 52 στο βιβλίο των Μαθηματικών:
Μελέτη Περιβάλλοντος
Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργώ και
Καινοτομώ
1.Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Οικονομικός γραμματισμός
Τίτλος: Στην τσέπη χαρτζιλίκι
Ράλια Θωμά
α. Μέθοδοι πληρωμής
1η δραστηριότητα (ολομέλεια τάξης): Ζητάτε από τους μαθητές να αναφέρουν τις μεθόδους πληρωμής που έχουν παρατηρήσει ότι χρησιμοποιούν τα πρόσωπα του στενού οικογενειακού περιβάλλοντός τους και καταγράφετε στον πίνακα α) τις απαντήσεις τους και β) το πλήθος των μαθητών που αναφέρει την κάθε μέθοδο πληρωμής (θα χρησιμοποιηθεί στη δραστηριότητα 3). Ενδεικτικά θα μπορούσατε να θέσετε τις ακόλουθες ερωτήσεις: - Με ποιον τρόπο πληρώνουν οι γονείς σας όταν πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ / στο φούρνο, να αγοράσετε παιχνίδια κλπ; - Γνωρίζετε άλλους τρόπους πληρωμής που δεν χρησιμοποιούν οι γονείς σας / τα πρόσωπα της οικογένειάς σας, αλλά τους έχετε δει σε ταινίες, σειρές, διαφημίσεις στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο;
2η δραστηριότητα (ολομέλεια τάξης): Αξιοποιώντας τις απαντήσεις των μαθητών προχωράτε στη δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη (είτε στον πίνακα είτε χρησιμοποιώντας ένα online εργαλείο δημιουργίας εννοιολογικών χαρτών . Οι μαθητές θα κατηγοριοποιήσουν τις μεθόδους πληρωμής που ανέφεραν σε δύο μεγάλες κατηγορίες: πληρωμή με μετρητά και ψηφιακές μέθοδοι πληρωμής .
Τέλος οι μαθητές ζωγραφίζουν τα ευρώ τα κέρματα και τα χαρτονομίσματα και το φύλλο αυτό μπαίνει στον ατομικό τους φάκελο.
Για αύριο έχουμε ορθογραφία :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου