Γλώσσα - Λογοτεχνία
Η Χρυσόκαρδη Ξανθομαλούσα
της Μαρούλλας Πανάγου
γ. Δευτέρα 13 Μαΐου2024
Η ανάγνωση για αύριο είναι :
Αντιγραφή-καλλιγραφία είναι:
Δευτέρα 13 Μαΐου2024
Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.
Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.
Μαθαίνω τα χαρτονομίσματα του ευρώ:
Μαθαίνω την ώρα:
Θα κάνουμε το επαναληπτικό μάθημα 51-54 στο τετράδιο εργασιών των Μαθηματικών:
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργώ και
Καινοτομώ
1.Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Οικονομικός γραμματισμός
Τίτλος: Στην τσέπη χαρτζιλίκι
Ράλια Θωμά
δ. Ξοδεύω
1η δραστηριότητα (ατομική): Μοιράζουμε στους μαθητές τα φύλλα εργασίας 3 και 4 και 10 κουμπάκια. Εξηγούμε στα παιδιά ότι αυτά τα κουμπάκια είναι το «χαρτζιλίκι» τους και πρέπει να αποφασίσουν πώς θα το μοιράσουν στις 4 δραστηριότητες που υπάρχουν. Τα κουτάκια είναι περισσότερα από το «χαρτζιλίκι» τους, άρα οι μαθητές πρέπει να αποφασίσουν πώς θα το κατανείμουν. Συζητάμε στην ολομέλεια για τις επιλογές τους.
Επέκταση δραστηριότητας: Επαναλάμβάνουμε τη δραστηριότητα, αλλά αυτή τη φορά αφαιρούμε «χαρτζιλίκι». Οι μαθητές, επομένως, χάνουν μέρος του εισοδήματός τους και πρέπει να αποφασίσουν εκ νέου πώς θα το κατανείμουν με βάση τις ανάγκες τους και τις επιθυμίες τους.
Μόλις ολοκληρώσουμε τη δραστηριότητα ζητάμε από τους μαθητές να αναπαριστήσουν τα κουμπιά που έβαλαν σε κάθε κουτάκι με κουκκίδες. Έτσι θα βάλουμε τα φύλλα εργασίας στο portfolio των μαθητών.
2η δραστηριότητα (ολομέλεια): Θέτουμε στους μαθητές μελέτες περίπτωσης και ζητάμε να αποφασίσουν τη διαχείριση των εξόδων .
Για αύριο έχουμε ορθογραφία :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου