Κυριακή 26 Μαΐου 2024

 Γλώσσα - Λογοτεχνία

Η Χρυσόκαρδη Ξανθομαλούσα 

της Μαρούλλας Πανάγου

λ. Δευτέρα 27 Μαΐου2024


Η  ανάγνωση για αύριο είναι :

Αντιγραφή-καλλιγραφία είναι:

Στο ευρετήριο γράφουμε:                            


 Μ μ : ο μόνος,
           η μόνη,
            το μόνο,
       

Στο πράσινο τετράδιο, γράφουμε τρία ρήματα σε -εύω  και γράφουμε δύο προτάσεις με τις λέξεις: το ημικύκλιο, το θέλημα αφού πρώτα γράψουμε την ημερομηνία:

Δευτέρα 27 Μαΐου2024


Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε και λύνουμε τις πράξεις:

27/5/2024

Μαθηματικά

Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.

Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.

Μαθαίνω τα χαρτονομίσματα του ευρώ:

Μαθαίνω την ώρα:

Θα κάνουμε την 9η επαναληπτική φωτοτυπία


Μελέτη Περιβάλλοντος

Τακτοποιώ τη βιβλιοθήκη
Ευχές



ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:  ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
1. ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
Είμαστε όλοι εδώ;

Καραφέρη Παναγιώτα

γ. «Θα σ’ αγαπώ ότι κι αν γίνει»

 Το συγκεκριμένο εργαστήριο περιλαμβάνει την επεξεργασία του βιβλίου «Θα σ΄ αγαπώ ότι και αν γίνει» της Debi Gliori, σχετικό απόσπασμα υπάρχει στο Ανθολόγιο της Α-Β τάξης «Το παιδί και το δελφίνι». 

Ως αφόρμηση χρησιμοποιείται το εξώφυλλο του βιβλίο. Στη συνέχεια  σε ολομέλεια διαβάζουμε  το παραμύθι , σταματώντας ανά διαστήματα και δείχνοντας τις εικόνες.

 Ζητάμε από τα παιδιά να σχολιάσουν την εικονογράφηση του παραμυθιού. 


Προχωράμε στην νοηματική επεξεργασία του παραμυθιού θέτοντας κάποια ειδικά ερωτήματα στα παιδιά όπως: Γιατί ο ήρωας του παραμυθιού αγωνιά; Τι είναι αυτό που τον προβληματίζει; Ή κάποια πιο γενικά όπως: Γιατί η απώλεια και ο θάνατος μας φοβίζει και μας δημιουργεί έντονα συναισθήματα; 

Στη συνέχεια δίνει το φύλλο εργασίας 4 και καθένας το συμπληρώνει.



Στη συνέχεια τα παιδιά  παρουσιάζουν τις απαντήσεις τους και επιχειρηματολογούν για τις απόψεις τους. 

Τελική δραστηριότητα του εργαστηρίου είναι  η παραγωγή  μιας ζωγραφιάς. Το κάθε παιδί ζωγραφίζει κάτι σχετικό από το παραμύθι ή κι από αυτά μου έμαθε μέσα από τη 4η δραστηριότητα.

Για αύριο  έχουμε ορθογραφία : 

Την προπαίδεια του 10 και τις λέξεις του ευρετηρίου από Σ σ: το σκίνο, το σκαρπίνι, ο σίφουνας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Καλωσόρισμα   με   χορό !