Τρίτη 28 Μαΐου 2024

 Γλώσσα - Λογοτεχνία

Η Χρυσόκαρδη Ξανθομαλούσα 

της Μαρούλλας Πανάγου

ν. Τετάρτη 29 Μαΐου2024


Η  ανάγνωση για αύριο είναι :


Αντιγραφή-καλλιγραφία είναι:


Στο ευρετήριο γράφουμε:                            


 Τ τ : το τέλος,
       

Στο πράσινο τετράδιο, αντιγράφουμε τις προθέσεις  και γράφουμε δύο προτάσεις με τις λέξεις: ο ιπτάμενος, η ίωση αφού πρώτα γράψουμε την ημερομηνία:

Τετάρτη 29 Μαΐου2024

Στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε τους αριθμούς 551- 600:

29/5/2024
Μαθηματικά

Ανεβαίνουμε με τα δάχτυλα από το 0 έως το 20, από το 0 στο 100 και παίζουμε με τον άβακα και το τάγκραμ.

Πατήστε τα κόκκινα γράμματα για να θυμηθείτε και να παίξετε.

Μαθαίνω τα χαρτονομίσματα του ευρώ:

Μαθαίνω την ώρα:

Θα κάνουμε την 11η επαναληπτική φωτοτυπία:


Μελέτη Περιβάλλοντος

Οι τέσσερις εποχές - γενέθλια




ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:  ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
1. ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
Είμαστε όλοι εδώ;

Καραφέρη Παναγιώτα

στ. Εικαστικές δημιουργίες 1

 Βασικός στόχος του εργαστηρίου είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να έρθουν σε επαφή με το συναίσθημα της απώλειας και του θανάτου μέσα από τις διάφορες μορφές τέχνης. 

Κάθε δραστηριότητα οδηγεί τους μαθητές στο συμπέρασμα ότι ο θάνατος είναι υπαρκτός, ακολουθεί τη φυσιολογική διαδικασία της ζωής και της εξέλιξής της και έχουν μιλήσει γι’ αυτόν πολλοί καλλιτέχνες με διάφορους τρόπους.

Τα παιδιά θα εξερευνήσουν στην πρώτη δραστηριότητα, θα παρατηρήσουν, θα σχολιάσουν και θα αναλύσουν  καλλιτεχνικά δημιουργήματα που σχετίζονται με την απώλεια και το θάνατο.  Η πρώτη δραστηριότητα βασίζεται στους πίνακες ζωγραφικής που έχουν ως θεματική την Αρπαγή της ΠερσεφόνηςΑρπαγή της Περσεφόνης.

 Θέτουμε ερωτήματα που αφορούν το θέμα του πίνακα, τα χρώματα, τα σχήματα και ζητάει από τα παιδιά να του περιγράψουν τι ακριβώς βλέπουν. 

  Η δεύτερη δραστηριότητα αφορά την παρουσίαση και επεξεργασία ενός μουσικού θέματος που αφορά για το θέμα. Τα παιδιά ακούν το μουσικό κομμάτι  «Οι τέσσερις εποχές του Vivaldi”και απαντούν σε ερωτήματα  όπως τι συναισθήματα τους προκαλούν, αν τους άρεσε ή όχι, και πιθανόν αν μπορούν να το αναπαραστήσουν χρησιμοποιώντας το σώμα τους. Μέσα από τη μουσική αυτή σύνθεση τα παιδιά θα διαπιστώσουν ότι όπως κάθε εποχή συμβολίζει το κύκλο της  ζωής στη φύση έτσι και η κάθε ηλικία του ανθρώπου συμβολίζει τη γέννηση, την ανάπτυξη, τη γήρανση και τέλος το θάνατο.


Για την τρίτη δραστηριότητα θα αφιερωθεί μία ή και παραπάνω διδακτικές ώρες κατά τις οποίες τα παιδιά θα έχουν ελεύθερο χρόνο για να τον αξιοποιήσουν και να δημιουργήσουν τις δικές τους εικαστικές απεικονίσεις σχετικές με τα όσα έμαθαν μέσα από τα προηγούμενα εργαστήρια.  

Για αύριο  έχουμε ορθογραφία : 

Την προπαίδεια του 10 και τις λέξεις του ευρετηρίου από Σ σ: ο στερεός, η στερεή, το στερεό, ο σκανταλιάρης, η σκανταλιάρα, το σκανταλιάρικο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

    Καλωσόρισμα   με   χορό !